Szabadulószoba Veszprémben
Veszprém

Az élmény időszaka: egész évben

Az élmény időtartama: 60 perc

Felejthetetlen élmény - Csapatépítés - Ideális ajándék családoknak vagy baráti társaságoknak - Minden korosztálynak ajánlott - Veszprém város központjában

A szabadulós játék az emberi kapcsolatokra épülő csapatépítő játék, egy izgalmas szabadidős élményprogram.
A szabadulószobák a kisiskolástól a nagymamáig szeretettel várnak mindenkit, aki szeretne egy órára teljes mértékben kikapcsolódni, feltöltődni, és egy időre teljesen elfelejteni a hétköznapok gondját, baját!
Aki szereti a kalandot, a nyomozást, a kincskeresést, szereti megoldani a tévében futó nyomozós krimiket, helyszínelős sorozatokat, az most élőben, barátai, vagy kollégái társaságában teheti magát próbára hasonló szituációkban.
A játékban nincs szükség lexikális tudásra és másodfokú egyenleteket sem kell tudni megoldani, pusztán a józan paraszti eszünkre kell támaszkodnunk és nem utolsó sorban a csapattársakra...

A Da Vinci Kód-ex

Leonardo da Vinci (1452-1519), az ismert itáliai polihisztor, élete utolsó éveiben felfedezéseit, találmányait és legfőbb titkait egy Kódexbe jegyezte le. Minden jel arra utal, hogy eme irat, egykori műtermében található, amihez közel sem olyan egyszerű hozzáférni: Da Vinci titkos kódokkal, trükkös talányokkal és fejtörőkkel fedte el egyik legféltettebb kincsét. Nektek, kedves kófejtőknek, az a feladatotok, hogy a "Mester" próbáit kiállva, megkaparintsátok a Kódexet. Az igazi kihívás azonban a kelepce, amit állított: az ajtón lévő óraszerkezet 60 perc után örökre bezárja a szabadság felé vezető kaput és a kiutat csakis a Kódex mutathatja meg...

„A Da Vinci Kód-ex” egy logikusan felépített kódfejtős játék, ahol túlnyomórészt logikai feladványokkal, talányokkal, fejtörőkkel találkozhatnak a játékosok. Szobáink közül ez a pálya a közepes nehézségi szintet képviseli.

Ajánlott létszám max. 5 fő a játékra, ennek oka, hogy mindenki kényelmesen elférjen a pályán és ki tudja venni a részét a feladatokból. Ezen a pályán a nagyobb létszám nem feltétlen jelent nagyobb előnyt, egy 2 fős csapatnak is hasonló esélye lehet kijutni, mint egy 5 fősnek.
A feladványok megoldásához szükség van magyar nyelvtudásra, viszont lexikális tudásra nem. Sőt! A játék részletei mind valós eseményen alapulnak, így a játékosok kaphatnak némi érdekességet erről a korról és Leonardo Da Vinci életéről, munkásságáról, titkairól.
A játék abszolút nem tartalmaz ijesztő elemet.

Nehézség: 7/10
Ajánlott létszám: 2-5 fő
Ajánlott kor: 14-99
Időtartam: 60 perc

A Kripta

Eddigi ismeretlen, 4500 évvel ezelőtt uralkodó egyiptomi királyné sírját fedezték fel. A sírkamra falán olvasható feliratok szerint az elhunyt, a körülbelül i.e. 2460 és 2458 között uralkodó Noferefré fáraó felesége volt. A királyné létezésén kívül a sírkamra is ismeretlen volt ... IDÁIG! A Ti feladatotok, kedves felfedezők, hogy elsőként felfedezzétek és felfedjétek az ősi Kripta titkait. Azért legyetek óvatosak! Egy csapda vár titeket: amint beléptek a kapun, az azonnal rátok zárul! 60 percetek van, hogy kiálljátok a próbákat és megtaláljátok a kiutat! Ha nem sikerül, az örök fogság vár rátok...

„A Kripta” egy igazi kalandjáték, ahol a logikai részen felül, nagy hangsúlyt fektettünk a „keresgélős- gyűjtögetős” és asszociációs feladatokra, így nem csak a felnőttek, de a gyerekek is tudnak érvényesülni a játékban. Szabadulószobáink közül ezen a pályán a legnagyobb a kijutási arány, de ettől függetlenül korántsem egyszerű a teljesítése! Kezdő vagy kevés rutinnal rendelkező szabadulóinknak pályáink közül érdemes ezt választania.

Az ajánlott létszám max. 6 fő a játékra, ennek oka, hogy mindenki kényelmesen elférjen a pályán és ki tudja venni a részét a feladatokból. Mivel „keresgélős” játékról van szó: „Több szem, többet lát"! Minél nagyobb a létszám, annál nagyobb a kijutási esély. „A Kripta” teljesen nyelvfüggetlen, így magyarul nem beszélő játékosok is meg tudják oldani a feladatokat.
A játék nem horror, nem célunk a félelemkeltés. Nincsenek ijesztő elemek a pályán és sötét sincs.

Nehézség: 6/10
Ajánlott létszám: 2-6 fő
Ajánlott kor: 6-99
Időtartam: 60 perc

Reszkessetek, betörők!

Svarcer, a városi alvilág egyik legismertebb alakja,végrehajtotta az évszázad legnagyobb rablását: ellopta az emberiség legféltettebb kincsét...
A zsákmányt saját házában rejtette el, így ahhoz, hogy visszaszerezzétek az emberiség számára, BETÖRŐKNEK kell állnotok!
Mielőtt belevágtok, nem árt ha tudjátok, hogy Svarcer nem egy hétköznapi bűnöző és az otthona sem az! Számított rátok, így amíg Ő távol van egy kelepce vár Titeket, valamint a házban számtalan csapda és kihívás. Tolvajunk azonban fair játékos is: azoknak, akik túljárnak a csavaros eszén, hagyott egy egérutat! Ha sikerül bejutnotok a házba, kiállni a próbákat, megszerezni a kincset és még a kiutat is megtalálni, mielőtt hazaérne az embereivel, talán még a szabadságotok is megmarad...

A „Reszkessetek, betörők!” egy izgalmas kincskeresős játék, ahol sok logikai feladvánnyal, de „keresgélős”, asszociációs és ügyességi feladványokkal is találkozhatnak a játékosok. A szoba külön érdekessége, hogy a "betörőknek" nem csak kijutni, de már eleve bejutni a pályára is feladatuk.

Ajánlott létszám max. 6 fő a játékra, ennek oka, hogy mindenki kényelmesen elférjen a pályán és ki tudja venni a részét a feladatokból. Ennél a pályánknál fokozottan igaz: nagyobb létszám, nagyobb kijutási esélyt jelent.
Némelyik feladványhoz szükség van magyar nyelvtudásra, viszont sok feladathoz nem, így bárki tud érvényesülni a játékban.
A játék minimálisan ijesztő, de inkább izgalmas elemeket tartalmazhat. Ezek, illetve humorosabb elemei miatt is ajánljuk a játékot születésnapra, névnapra, leány vagy legénybúcsúra!

Nehézség: 8/10
Ajánlott létszám: 2-6 fő
Ajánlott kor: 14-99
Időtartam: 60 perc

Túszjátszma

Egy titokzatos emberrabló áldozatait megszállottan a szabadság értékére akarja megtanítani úgy, hogy egymásnak ismerős embereket rabol el, és hajmeresztő játékra kényszeríti őket, melynek tétje: a saját szabadságuk.
Az áldozatok mindegyikének komoly csapatmunkát igénylő feladványokkal kell megküzdenie azért, hogy kiszabadítsák TÁRSAIKAT, majd saját magukat és végül közösen visszanyerjék megszokott életüket. Azonban ha nincs összefogás és akár csak az egyik túsz nem hajlandó a kooperációra, örökre az emberrabló foglyai maradhatnak...

A "Túszjátszma" minden idők legkooperatívabb szabadulószobája, ahol a legtöbb feladvány megoldásához min. 2 játékos szükséges. A játék során minden eddiginél nagyobb együttműködésre van szükség, ugyanis a pályát egy rácsfal szeli ketté. Ahhoz, hogy egyik térfélről a másikra jussunk, nem csak magunkon, de a társainkon is segítenünk kell, majd közösen kell megtalálnunk a kiutat. A pálya a "nehéz" kategóriába tartozik, így a kihívást kereső vagy rutinosabb játékosoknak ajánljuk.

Ajánlott létszám max. 5 fő a játékra, ennek oka, hogy mindenki kényelmesen elférjen a pályán és ki tudja venni a részét a feladatokból.
Némelyik feladványhoz szükség van magyar nyelvtudásra, viszont sok feladathoz nem, így bárki tud érvényesülni a játékban.
A játék izgalmas, helyenként akár ijesztő elemeket is tartalmazhat, így 16 éven felülieknek és a "merészebb" játékosoknak ajánljuk elsősorban.

Nehézség: 9/10
Ajánlott létszám: 2-5 fő
Ajánlott kor: 16-99
Időtartam: 60 perc

Szabadulószoba Veszprémben

A szabadulószoba témája
Létszám